Odpowiedzi na pytania

Czy wszystkie zakupione pojazdy w USA można zarejestrować w Polsce?

Auta które nie posiadają właściwego TITLE'a (aktu własności) nie mogą zostać zarejestrowane w Polsce. Nie należy kupować tych pojazdów, które posiadają TITLE o jednym z następujących tytułów:

  • "Certificate of destruction" – auto całkowite zniszczone
  • "Parts only" – auto tylko na części
  • "Bill of sale" – brak TITLE na auto, tylko faktura sprzedaży
  • "Non-repairable" – auto nienadające się do naprawy bądź odbudowy
  • "No title" lub "Paperless title" – pojazd nie posiada TITLE

Z pozostałymi pojazdami nie ma żadnych problemów przy rejestracji.

W jaki sposób można śledzić trasę auta po załadunku do kontenera?

Śledzenie trasy przewozu jest możliwe dopiero wtedy gdy dany pojazd zostanie załadowany w porcie do kontenera (czyli po około 2-3 tygodniach od zakupu pojazdu na aukcji). Każdy klient dostaje od nas numer kontenera. Na stronie Transporty należy wybrać jedną z linij morskich, przez którą dany kontener został wysłany, wpisać podany numer kontenera i system pokaże gdzie jest kontener i kiedy będzie w Polsce.

Dlaczego licytacja, która się zakończyła z oferta cenową, prowadzona jest od nowa z kolejnym terminem?

 

W momencie wygrania Licytacji nie została osiągnięta Cena Minimalna. W przypadku, kiedy Cena Minimalna nie zostanie osiągnięta osoba wystawiająca dany pojazd ma 72 godziny na decyzje czy się zgadza na osiągniętą cenę, czy też nie. Jeżeli Sprzedający się zgadza Licytujący otrzymuje pojazd, jeżeli nie, to Sprzedający ma prawo wycofać pojazd lub wystawić drugi raz.

Dlaczego na aukcjach podawany jest 11-cyfrowy numer VIN, skoro prawidłowy ma 17 cyfr?

 

Pełny VIN ujawnia się w momencie, kiedy Klient wygrywa licytację. Jest to zasada niektórych Domów Aukcyjnych i nie mamy na to żadnego wpływu. Pełny VIN nie jest ujawniany przed, ani w trakcie trwania licytacji. Ta zasada dotyczy tylko pojazdów uszkodzonych, pojazdy nowe i używane mają ujawniony VIN.

Czym różnią się lampy w amerykańskich samochodach od lamp europejskich?

Bardzo często auta firm japońskich lub niemieckich mają małe różnice i nie wymagają żadnych zmian w Polsce.
prawie wszystkie auta z USA nie posiadają tylnego światła przeciwmgielnego.
W przednich lampach w autach amerykańskich cały czas na pomarańczowo świecą się kierunkowskazy (są to światła postojowe), a gdy włączymy kierunkowskaz to światła te zaczynają zwyczajnie migać.
W tylnych lampach w większości aut kierunkowskaz nie miga na pomarańczowo ale na czerwono!

Większość takich lamp i reflektorów można przystosować do warunków europejskich